• Odbiór
  • Dostawa

Regulamin

Regulamin dla Klientów

 „Regulamin dla Klientów” ma zastosowanie do stosunków I THINK SP. Z O.O., ul. Ozimska 25, 45-058 Opole, zarejestrowanej przez Sąd Rejonowy w Opolu, VI Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem: 0001125710, NIP: 7543372092, REGON: 529587470, kapitał zakładowy 40.000 PLN [dalej: Spółka], której przysługują prawa do Platformy, a Klientami. Nie mają one zastosowania do Partnerów, którzy podlegają „Ogólnym warunkom współpracy dla Partnerów”.

1. Definicje

Dane Partnera – informacje dotyczące Przedsiębiorcy i przez niego zamieszczane na Platformie, w tym szczególnie dane podmiotu – Partnera i sposób kontaktu z nim, Towary i usługi udostępniane w ramach jego Oferty (na przykład alergeny, informacje odżywcze, i składniki), ceny poszczególnych Towarów i usług (z VAT), logotyp, grafika, obszar dostawy (wraz z kodami pocztowymi), zdjęcia Towarów, koszty dostawy oraz minimalne kwoty zamówienia, a także inne informacje dotyczące Przedsiębiorcy.

Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych na dzień założenia konta w systemie TakeCake.pl lub osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która utworzyła konto w systemie w celu korzystania z Usług oferowanych przez Partnerów.

Konsument – osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Konto – część Systemu wraz z rozwiązaniami informatycznymi, które umożliwiają na korzystanie z Systemu zalogowanym Klientom po podaniu loginu i hasła, za pomocą którego Klient może korzystać z usług świadczonych za pośrednictwem Platformy, w tym szczególnie składać zamówienia na Towary oferowane przez Partnerów, a tym samym zawierać umowy z Partnerem.

Oferta: asortyment Towarów i usług oferowanych za pośrednictwem Takecake.pl, które mogą być zamówione przez Klienta za pośrednictwem Platformy.

Operator Płatności – podmiot świadczący usługi płatnicze na rzecz Klientów w ramach płatności mobilnych PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, jako administratora danych (60-324 Poznań, ul. Marcelińska 90), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399. 

Partner –  osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej korzystająca z Systemu dla Partnerów będących przedsiębiorcami w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą w zakresie udostępniania, sprzedaży, przygotowywania, odbioru lub serwowania Towarów i powiązanych przedmiotów, korzystający z usług świadczonych przez TakeCake.pl oraz utworzyła konto na Platformie dla Partnerów.

Platforma – strona internetowa, narzędzia i inne urządzenia serwisu www.takecake.pl oraz jego jednostek powiązanych i Partnerów, na których udostępnia się Usługi.

Płatności Mobilne – opcja Systemu umożliwiająca Klientom dokonywanie płatności za Usługi Partnera w ramach Systemu, z wykorzystaniem usług płatniczych świadczonych przez Operatora Płatności.

Profil – profil w Systemie utworzony przez Klienta identyfikujący Klienta.

Regulamin – niniejszy regulamin. 

Rejestracja – procedura umożliwiająca założenie Konta w Systemie, włącznie z akceptacją Regulaminu.

RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób  fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wraz z późniejszymi zmianami. 

TakeCake.pl – I THINK SP. Z O.O., ul. Ozimska 25, 45-058 Opole, zarejestrowanej przez Sąd Rejonowy w Opolu, VI Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem: 0001125710, NIP: 7543372092, REGON: 529587470, kapitał zakładowy 40.000 PLN.

Towary – oznacza jedzenie, torty, ciasta, przystawki i inne oferowane przez Partnera.

Użytkownik – Klient lub Partner.

Zamówienie: oświadczenie woli składane Takecake.pl przez Klienta za pośrednictwem Platformy na wybraną przez niego Ofertę, skutkujące zawarciem Umowy.

2. Postanowienia ogólne 

1. Niniejszy Regulamin ma zastosowanie wyłącznie do Usług świadczonych przez TakeCake.pl. TakeCake.pl informuje, iż korzystanie z Platformy przez Klientów jest usługą świadczoną drogą elektroniczną, w rozumieniu Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344) [dalej: u.ś.u.e], które to odbywa się podstawie niniejszego Regulaminu, pełniących również rolę Regulaminu w rozumieniu art. 8 u.ś.u.e. Regulamin określa w szczególności zasady świadczenia Usług oferowanych na Platformie, ich zakres oraz zasady korzystania z nich. TakeCake.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za prawidłowe wykonanie Umowy, nie jest bowiem stroną Umowy.

2. Klient zostaje obciążony opłatą za Zamówienie wedle uznania TakeCake.pl wskazaną w Zamówieniu. 

3. TakeCake.pl  nieodpłatnie udostępnia Klientom Regulamin za pośrednictwem Platformy w systemie teleinformatycznym, a także w sposób umożliwiający jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.

3. Zasady świadczenia usług drogą elektroniczną:

1. Rozpoczęcie świadczenia Usług przez TakeCake.pl, następuje z chwilą rozpoczęcia korzystania przez Klienta z Platformy, a co za tym idzie akceptacją Regulaminu. Świadczenie Usług przez TakeCake.pl na rzecz Klienta nie jest ograniczone w czasie.

2. Klienci mogą zarejestrować się na Platformie – utworzyć Konto na skutek podania w formularzu rejestracyjnym dostępnym na stronie internetowej: www.takecake.pl w zakładce „Rejestracja” swojego imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej oraz hasła. Do aktywacji Konta koniecznym jest kliknięcie przez Klienta w link aktywacyjny przesyłany niezwłocznie na podany przez niego adres e-mail. Utworzenie Konta może się również odbyć poprzez wybranie odpowiedniej opcji podczas składania zamówienia lub połączenie Platformy z aplikacją Facebook.com. Klient może zrezygnować ze świadczonych Usług w każdym czasie.

3. Usunięcie Konta danego Klienta następuje na skutek wniosku złożonego przez niego w formie pisemnej na adres Spółki wskazany wyżej, za pomocą poczty elektronicznej na adres kontakt@takecake.pl po upływie 14 dni od dnia jego otrzymania przez TakeCake.pl.

4. TakeCake.pl ma uprawnienie do usunięcia w trybie natychmiastowym Konta Klienta w sytuacji rażącego naruszania przez niego postanowień Regulaminu, w tym w szczególności: umyślnego wystawiania niezgodnych z prawdą ocen poszczególnych Partnerów (tj. minimum 2 razy), dostarczania treści sprzecznymi z powszechnie obowiązującymi przepisami prawnymi, dobrymi obyczajami lub w sposób naruszający interesy TakeCake.pl lub Partnera, w tym w sposób mogący narazić TakeCake.pl lub Partnera na jakiekolwiek szkody. 

5. Wyłącza się odpowiedzialność TakeCake.pl za brak możliwości świadczenia Usług na skutek działania siły wyższej.

6. Korzystanie przez Klientów z Usług jest możliwe wyłącznie: 

1) przy pomocy podłączonego do sieci Internet komputera klasy PC, Mac lub innego podobnego, wyposażonego w przeglądarkę̨ internetową.

2) na urządzeniach przenośnych takich jak: smartfon, tablet, palmtop w wersji mobilnej, pod warunkiem dostępu do sieci  Internet oraz wyposażenia w jedną z przeglądarek.

7. W ramach korzystania z Usług niedozwolone jest dostarczanie przez Klienta oraz Partnera treści o charakterze bezprawnym, w tym w szczególności:

– danych i informacji spreparowanych w sposób stwarzający ryzyko naruszenia bezpieczeństwa systemu informatycznego lub stabilności Platformy,

– informacji naruszających jakiekolwiek dobra TakeCake.pl lub osób trzecich,

– innych danych i informacji naruszających bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, w tym w szczególności treści pornograficznych, odwołujących się do rasizmu, nacjonalizmu, faszyzmu, czy też propagujących przemoc.

8. Zakazuje się pobierania przez jakikolwiek podmiot, w tym Klientów i Partnerów zawartości baz danych udostępnionych na Platformie i wtórne ich wykorzystywanie w całości lub w części co do jakości lub ilości.

9. TakeCake.pl zastrzega, iż wszystkie wiadomości i materiały dostępne na Platformie są objęte ochroną prawa autorskiego. Klient będący konsumentem ma prawo do korzystania z nich jedynie w ramach dozwolonego użytku osobistego. Kopiowanie, zwielokrotnianie, rozpowszechnianie w Internecie i inne formy korzystania z materiałów i wiadomości umieszczonych na Platformie wykraczające poza granice dozwolone prawem jest zabronione.

4. Oferta

1. TakeCake.pl publikuje Ofertę za pośrednictwem Platformy.

2. TakeCake.pl prezentuje wszystkie Dane Partnera w sposób wyraźnie wskazujący Klientowi jego prawa i obowiązki w przypadku akceptacji Oferty.

3. Partner może używać składników oraz dodatków do ciast, tortów i napojów, które mogą powodować alergie i nietolerancje. Jeśli Klient ma alergię na jakiekolwiek artykuły spożywcze, zalecamy skontaktować się z Partnerem telefonicznie lub drogą elektroniczną, aby uzyskać aktualne informacje o alergenach przed złożeniem Zamówienia. Klient zobowiązany również do kontaktu z Partnerem w przypadku dokonania Zamówień spersonalizowanych. Partner powinien zaznaczyć, że Towar oferowany jest bez glutenu, bez laktozy. 

4. Zdjęcie umieszczone przy Towarze to zdjęcie poglądowe, końcowy Produkt może różnić się od tego przedstawionego na zdjęciu.

5. Partner zobowiązany jest do wydania dowodu zakupu dla Klienta w sposób zgodny z powszechnie obowiązujący przepisami prawa. TakeCake.pl nie ponosi w tym zakresie jakiejkolwiek odpowiedzialności.

5. Umowa

1. Umowa zawierana jest w momencie ukończenia składania Zamówienia przez Klienta u Partnera poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”. Klient niezwłocznie otrzyma potwierdzenie jej zawarcia na podany przez siebie podczas składania Zamówienia adres mailowy.

2. Jeżeli Klient uprzednio nie zalogował się albo nie doszło do utworzenia Konta, Klient może kontynuować składanie Zamówienia jako gość. Składając Zamówienie jako gość Klient zgadza się, że TakeCake.pl utworzy tymczasowe Konto gościa, które o ile Regulamin nie stanowi inaczej, będzie dostępne wyłącznie (a) z urządzenia, które Klient wykorzystuje do złożenia Zamówienia oraz (b) przez okres do dwunastu miesięcy od dnia Zamówienia. Dostęp Klienta do jego tymczasowego konta gościa wygaśnie z „Dniem wygaśnięcia”, który przypada we wcześniejszym z następujących terminów: (i) dzień przypadający sześć miesięcy po dniu, w którym Klient  po raz ostatni uzyskał dostęp do tymczasowego konta Klienta, (ii) dzień przypadający dwanaście miesięcy od dnia utworzenia tymczasowego konta gościa albo (iii) dzień, w którym Klient wyloguje się ze swojego tymczasowego konta gościa lub wyczyści pamięć podręczną urządzenia, z którego Klient korzystał podczas tworzenia tymczasowego konta gościa.

3. Umowa może być prawidłowo wykonana przez TakeCake.pl wyłącznie pod warunkiem podania przez Klienta prawidłowych i pełnych danych kontaktowych podczas składania Zamówienia. Klient jest zobowiązany do natychmiastowego zgłoszenia wszelkich nieścisłości w danych, w szczególności dotyczących płatności, które zostały przekazane lub wymienione TakeCake.pl lub Partnerowi.

4. W celu uzyskania informacji o statusie realizacji Umowy Klient może kontaktować się bezpośrednio z Partnerem za pomocą danych kontaktowych podanych w Platformie oraz potwierdzeniu Zamówienia, o którym mowa w ust. 1. Po złożeniu Zamówienia przez Klienta, Klient winien być dostępny za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej zarówno dla Partnera, jak i TakeCake.pl, zgodnie z danymi kontaktowymi wskazanymi przy składaniu Zamówienia. W przypadku nieobecności Klienta w miejscu odbioru (zarówno jeżeli chodzi o dostawę, jak też opcję odbioru osobistego), Partner może zutylizować Zamówienie, niezależnie od tego Klient zobowiązany jest do zapłaty pełnej ceny wynikającej z zawiązanej Umowy.

5. Jeżeli Klient zdecyduje się na realizację Umowy poprzez dostarczenie mu Towarów, winien on być obecny pod wskazanym przy składaniu Zamówienia adresem dostawy w celu jego odbioru. Jeśli Klient nie jest obecny pod adresem dostawy w momencie dostarczenia Towarów, Towary są dostarczane przez Partnera, Partner zdecyduje, czy pozostawić Towary poza adresem dostawy, jeśli Klient nie jest obecny. Bieżące koszty dostawy są podawane na Platformie, zanim Klient Złoży zamówienie. 

6. Jeżeli Klient zdecyduje się na realizację Umowy poprzez samodzielny odbiór Towarów, winien on zgłosić się w tym celu i o wskazanej godzinie do punktu odbioru Zamówień Partnera. Godzina, o której mowa w zdaniu poprzednim zostanie wskazana Klientowi drogą elektroniczną (e-mail potwierdzający złożenie Zamówienia) lub na Platformie.

6. Odstąpienie od Umowy

1. Konsumentowi podczas zamawiania Towarów za pośrednictwem Platformy mogą przysługiwać określone prawa, w tym prawa ustawowe. Bez uszczerbku dla tych praw (które, jeżeli mają zastosowanie, nie będą zmienione przez poniższe postanowienia), Konsument nie może odstąpić od Umowy w sytuacji, gdy towary zawarte w Ofercie są łatwo psujące się (art. 38 pkt 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), zostały indywidualnie przygotowane według specyfikacji Konsumenta, nie mogą zostać zwrócone ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, lub gdy towary po dostarczeniu zostały nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. Odstąpienie od zawartej Umowy przed rozpoczęciem jej faktycznej realizacji jest możliwe bez podania jakiejkolwiek przyczyny poprzez kontakt telefoniczny z Partnerem.

2. TakeCake.pl. wskazuje Konsumentowi, że Partner jest uprawniony do odstąpienia od Umowy w przypadku:

(a) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej realizację Umowy,

(b) dezaktualizacji zamieszczonej w Platformie Oferty w sytuacji, gdy Konsument nie zgodził się na alternatywę dotycząca Zamówienia złożoną przez Partnera,

(c) przekazania przez Klienta nieprawidłowego lub nieosiągalnego numer telefonu lub adresu dostawy.

3. W przypadku odstąpienia od Umowy przez którąkolwiek ze stron traktuje się ja jako niezawartą. TakeCake.pl  dokona zwrotu płatności uiszczonej przez Klienta przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.

4. W przypadku złożenia przez Klienta fałszywego Zamówienia lub niewykonania przez niego Umowy (w szczególności przez jej nieopłacenie lub nieobecność w miejscu dostawy lub w punkcie odbioru w celu odebrania zamówionych Towarów), TakeCake.pl jest uprawniona do odmowy przyjęcia jakichkolwiek przyszłych Zamówień od takiego Klienta.

5. TakeCake.pl  jest uprawniona do niezwłocznego odrzucania Zamówień składanych przez Klientów, jeżeli zachodzi uzasadniona wątpliwość co do ich poprawności lub autentyczności. W przypadku uzasadnionego podejrzenia popełnienia przestępstwa, TakeCake.pl jest uprawniona do powiadomienia o tym fakcie odpowiednich organów ścigania.

7. Płatność

1. W momencie zawarcia Umowy zgodnie z postanowieniami art. 6.1 Regulaminu na rzecz Klienta, po stronie Klienta powstaje obowiązek płatności na rzecz Partnera ceny wynikającej z Zamówienia. Podana w Zamówieniu kwota stanowi całkowitą cenę jaką Klient zobowiązany będzie zapłacić, w tym obowiązujący podatek oraz koszt dostawy oraz wszelkie inne opłaty i należności pobierane przez nas od Klienta. Obciążenie Klienta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu jego wyraźnej zgody. Klient może wywiązać się ze wskazanego w zdaniu pierwszym obowiązku na skutek skorzystania z oferowanych za pośrednictwem Platformy Systemów Płatności Online. Dostępność sposobów zapłaty wymienionych w zdaniu poprzednim jest uzależniona od indywidualnych ustaleń poczynionych pomiędzy TakeCake.pl, a danym Partnerem i może zostać ograniczona. Klient jest informowany o dostępnych sposobach zapłaty na Platformie podczas składania Zamówienia u danego Partnera i musi dokonać wyboru jednego z nich przed złożeniem Zamówienia, tj. przed kliknięciem przycisku „Zamawiam i płacę”.

2. Z zastrzeżeniem postanowień pkt 6 Regulaminu  (częściowy) zwrot płatności online winien być możliwy wyłącznie w przypadku niemożności dostarczenia części Towarów i akceptacji realizacji części tego Zamówienia przez Klienta. Zwrot jest zawsze dokonywany na rachunek, z którego dokonano płatności. W zależności od metody płatności zastosowanej przez Klienta przetwarzanie zwrotu potrwa maksymalnie 10 dni roboczych.

3. Zwrot płatności online jest dokonywany w terminie do 10 dni roboczych od momentu uzyskania przez TakeCake.pl informacji o odstąpieniu od zawartej Umowy. W przypadku odrzucenia Zamówienia, o którym mowa  w pkt 5 ust. 5 Regulaminu zwrot płatności online jest dokonywany w terminie do 10 dni roboczych od momentu tegoż odrzucenia.

8. Zasady zamieszczania wpisów na Platformie przez Klientów

1. TakeCake.pl umożliwia Klientom dokonywanie ocen wykonania Umów przez poszczególnych Partnerów w szczególności poprzez możliwość przyznawania im gwiazdek lub wystawianie komentarzy.

2. W przypadku odstąpienia od Umowy, wystawione przez Klientów oceny nie będą publikowane.

3. TakeCake.pl jest upoważniona, lecz nie zobowiązana, do ujawnienia ocen, o których mowa w ust. 1-2 wszystkim użytkownikom Platformy. Oceny ujawniane są maksymalnie w ciągu 7 dni. TakeCake.pl ma możliwość usuwania wystawionych ocen. 

4. Klient zamieszcza oceny wyłącznie na własną odpowiedzialność.

9. Rozpatrywanie reklamacji

1. Reklamacje Klienta dotyczące Oferty, Zamówienia lub realizacji Umowy winny być składane bezpośrednio do Partnera z wykorzystaniem jego danych kontaktowych wymienionych w Platformie. W przypadku zgłoszenia reklamacji, o której mowa w zdaniu Poprzednim, TakeCake.pl może odgrywać jedynie rolę mediatora.

2. W przypadku reklamacji Klienta dotyczącej usług świadczonych przez TakeCake.pl, reklamacja winna być przekazana Działowi Obsługi Klienta TakeCake.pl za pośrednictwem: 

a) formularza kontaktowego dostępnego pod adresem ….

b) poczty elektronicznej na adres kontakt@takecake.pl lub

c) poczty tradycyjnej na adres Spółki wskazany wyżej.

3. Po otrzymaniu przez TakeCake.pl reklamacji, o której mowa w ust. 2, zostanie ona niezwłocznie rozpatrzona, jednak nie później niż w terminie dwóch tygodni od dnia jej otrzymania. TakeCake.pl potwierdzi otrzymanie reklamacji złożonej przez Klienta na podany przez niego podczas zgłoszenia adres mailowy.  

10. Prawo właściwe i właściwość sądów

1. Do wykonywania Usług świadczonych przez TakeCake.pl na rzecz Konsumentów, stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827),

2. Wszelkie spory pomiędzy TakeCake.pl, a Klientem odnoszące się do realizacji Usług przez TakeCake.pl będą rozpoznawane przez Sąd właściwy miejscowo dla siedziby TakeCake.pl według przepisów prawa polskiego.

11. Polubowne rozwiązywanie sporów

Komisja Europejska prowadzi platformę internetowego rozstrzygania sporów. Platforma ta dostępna jest pod adresem: http://ec.europa.eu/odr. TakeCake.pl zastrzega, iż korzystanie z innych alternatywnych mechanizmów rozwiązywania sporów wymaga uzyskania zgody TakeCake.pl

12. Newsletter

Składając Zamówienie, Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie w formie newslettera informacji o Przedsiębiorcach, ofertach specjalnych i kuponach rabatowych. Klient może w każdej chwili wycofać swoją zgodę kontaktując się z Działem Obsługi Klienta pod adresem kontakt@takecake.pl

Wersja obowiązująca od dnia 1 listopada 2024 r.

0
    Koszyk
    Twój koszyk jest pusty
      Dodaj kupon